Hahahaha!, minnen! :)

2010-09-05 - 00:09:49 → Allmänt

Ja imorse hittade ja inte på speciellt mycket -,-...
Fast de va bra väder så ja sola, och när ja precis bytt om  te bikini så kommer Sasse (min 20åriga kusin) och hans 4 kompisar och sätter sig vid mig och börjar dricka!?, är de skojj eller ? xD, så ja gick in och satte mig vi datan (en dålig vana! xD )
Senare kom Ellen hit ^^ , vi gick först och käkade pizza på Picasso och sen gick vi te Papola och va me henne :)
Ja vi satt väll en stund vi datan och typ asgarva åt fula personer på bdb! xD Sen färgade ja mitt hår orange zD (bilder kommer nog imorgon ) :) fast de va ju sån där spray som går bort direkt när man duschar :D
Bara för att ja är bäst så lägger ja ut några bilder på ellen sen förra gången vi va ;)
Hahahahahaha, den här bilden är Helt underbar ^^ !!
De här va den dagen ja och Julia följde me Linnea och Ellen hem till dom och vi gick till typ en "bro" eller va de nu är ;), Först så sitter linnea och tänder på tamponger och kollar typ hur snabbt dom brinner, sen så slänger hon en precis vi min fot, ja får fan panik och börjar stampa på den, när ja ser att den är borta så kunde ja andas ut igen, men sen ser ja att den har fastnat under min fot!!!, och fortsätter att brinna!!, (snacka om panik ;o )  ja den slutade ju brinna, fast alla sitter och asgarvar åt mig i minst 20 min ;o ;(
HAH, och sen typ tävlade vi om vem som sprang snabbast på rälsen och ellen ramla och de första ja fick upp i mitt huvud var inte stackars ellen, utan  Ta Kort! ;D HAH, känner mig ganska dum, men vafan minnen måste man ju ha ^^<3

Kommentarer
arg ellen

2010-09-07 21:52:26

FORTFARANDE INTE OKEJ MED BILDERNA !

ta bort :o!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0