Haha, inte min dag xD

2010-09-16 - 19:01:51 → Allmänt




Hahaha, idag i skolan va skit många taskiga mot mig :(
Delvis så vare papola som drog upp min tröja två gånger mitt i korridoren och ja hade genomskinliga (stavas?) tights D: så antar att dom flesta i korridoren såg mina trosor ;o , och max den jäveln fråga ifall ja ville ha en godis-bil,klart man säger ja!?, men såklart vare en bil som han eller någon annan tappat på golvet xo    eeuw !  :(
Och linn den idioten målade mig i ansiktet ;o (jacob me för den delen) ;(;(;(

Sen när ja kom hem satta ja mig vi datan i en timme sen vare fotbollsträning som precis slutat så nu ska ja duscha, städa mitt rum, göra läxor tills imorrn (so&matte) och självklart lyssna på musik ^^

Bästa låten nu: vem dancar kuduro
:D:D

Hejss ;)

 
Fick bli en söt bild på Megge, som fyller idag! (Grattis till henne! :D<3)


Kommentarer
megge | http://meghetiigho.blogg.se/

2010-09-16 20:12:09

haha moa så dum :(

tack! :DD<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0