Freeeeeedag! :):):):):)

2010-09-10 - 20:15:44 → Allmänt


Haha, en bild på Ellen, jag och Papola ( den dagen då Ellen va här och ja färgade mitt hår orange me spray) ;)

Ja,idag äre fredag! :D <3
hmm, ja har inte gjort så mkt ;), förutom att typ käka pizza me Papola, fast hon åt inte, haha ;)
Min data har fortfarande damp = att ja fortfarande har damp :(
Hahahahahhaha, för ungefär en timme sen eller två så sjöng ja på den här,, tänd ett ljus å låt de brinna(vad den nu heter skit högt här hemma xD ) och då hör ja att min kusin sätter på den där ute, så ja går ut till han och börjar sjunga, nemen titta där står han naken och byter om, och ja får typ panik och bah, -Ja Kollar Inte Ner ;O     xD
Hahahahaha, de va ganska kul ^^
Fast nu har ja inte lika kul längre för Papola har gått hem och ja har ingen att va me ;(, Hanna är ju i Göteborg, eller iaf påväg dit för att spela ultimate (lycka till till henne^^ <3)

Nu ska ja nog kolla på en av dom där filmerna ja lånade av Hanna och käka popcorn och dricka :D,, tror ja iaf ;)


Aja, hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0