Freddddddag :D <3

2010-09-24 - 21:23:58 → Allmänt

Idag vare strapatsen -,-, fast de va ganska kul eftersom man gick me ellen ^^ haha :P, de va ganska kul att härma den där killen i brun jacka, ja trodde ja skulle dö xD, + att alla fick sig ett gott skratt när ellen sprang xD omg xD hahahhahahahahahahahah
ellen bah äre vatten här borta, (ja) hon bah vaaaaaaaaa och sprang xD hahaha
de tog oss 1 ½ h att gå ;D

sen slutade man 2 :P <3, och då gick ja hem och först satte mig vi Tvn ;) sen käkade ja tacos och hade lite underhållning samtidigt, hahahaha assar är störd xD, han tog en tumstock och forma den till en kuk och sen stoppa han in den i näsan för att se hur långt han kom och min bror bah, du får 100 ifall du får in den 4 cm!!, hur störda kan man bli xD

nu sitter jag och papola ochy lyssnar på musik och kollar idol :P, vi ska nog snart dra ut tror ja :P, herrå ;)



Hahahahahha min däckade bror xD


Kommentarer
ellen

2010-09-25 15:38:09

jag springer faktiskt normalt! haha :p :( <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0