Damp!!

2010-09-05 - 20:08:24 → Allmänt


Hahah, fick bli en två år gammal bild på Snanaz!:)<3


Idag så åkte ja te stan me min mamma -,- 
De första ja få se när ja kommer in i marieberg är Shanaz(papolas lillasyter) står och typ skriker/gråter för att hon inte får någon glass xD, ja och då mötte ja ju förstås Papola me!:)<3
Så Papola dissade sin familj och ja dissade mamma och gick me Papola ist ;)
i stan hittade ja
* två par skor
* två st linnen
* en vanlig tröja
* två st tjocktröjor
* vantar
* mjukisbyxor :)
Ja tror inte ja glömde något;)
Fast de ja behövde mest va en skinnjacka, jo ja hittade ju en men den kostade 1799:-  he he he ;)
Jao sen åkte vi väll hem ;), och när ja ska sätta mig vi datorn så dampar den loss :(  skärmen va bara svart och on-knappen lyste en stund och sen stängde den av sig igen och den funkar fortfarande inte ;( Och när ja satte mig vid den här datan(min mammas data) så började den pipa skit högt ;o Fast ja insåg att de bara va slut på batteri ;)


Synd att ja inte kan lägga upp några bilder alls ;(, ja hade ju roliga bilder från igår när ellen va här me mig och papola, och så hade ja ju bilder på va ja köpte idag ;) menmen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0