Plugga som en galning!

2010-10-13 - 19:39:04 → Allmänt

Jag va tvungen att gå tillbaka till skolan efter vi slutat för att delvis veta va ja ska plugga på till imorrn för omproven och skit, så Hanna fick följa me mej! :)
Sen när ja skulle leta efter mitt biologiprov så lyfter ja på "locket" i mitt skåp för att kolla ifall den åkt under där mellan springorna, och då såg ja en gammal lapp!:o de stod:
Till skåpets nya ägare!
jag och hanna bah woow :o, och så läste ja och de stod typ:
Hoppas du tar hand om skåpet ordentligt, här har de b.l.a legat stöldgodis och datorer,och du får smiska data-clahs(om han nu hette så) precis som ja burkade göra!
/Daniel
vi bah,, vem daniel kan de va?:P och vadå stödgodis och datorer, snattare xD
fatta coolt ifall de är min Daniel :s :D , fast tror inte de, han skriver inte så snyggt ;)
aja de är ett mysterium :)
så här såg de ut när ja öppna " luckan" eller va man ska säga.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0