najs freda ! m<3 :)

2010-10-01 - 18:58:32 → Allmänt

Najsig freda vill ja bara säga !! :)
<3
ja har kollat lost me papola som vanligt och chillat :P
och nyss så va jonte och david här -,-,-,-,-,-,-,-,--,-,-,-,-,-,-,    jonte sköt på mig, hallå ?:O aj ? !
två gånger dessutom :o , och dom bah: ska ja skjuta, vill du att ja ska skjuta, när ska ja skjuta, vart ska ja skjuta, ska vi gå ?, jag räknar till tre och sen skjuter ja
1
2
3
aj :(
nyss så åkte mamma för att jonte ska någonstans,= wwwie :D
och hon skulle hyra film me mig på hemvägen, men ja orkar inte lyfta på arslet så de blir väll antagligen inte någon film för min del :/ :/
hahahah elsas kommentar xD
m <3 ;D
herrå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0