hahaha hångelläger va!!? xD (fail)

2010-10-03 - 18:57:43 → Allmänt

Hahahahahhahahah, ja alla kristna konfernanter-tanter som trodde dom skulle få ett hångelläger har ju lixom misslyckats HAHAHAHAAHAHHAH  Fail!!! xD <3
dom bah: De fanns ingen täckning, och inga raster, och vi fick sitta tysta i 40 min, HAHAHAHAHAHHA
Ja ännu en dag har man umgåtts me sin brur ;)
först så väckte han mig och bah: du ska me till örebro, så va klar om en kvart! :)
jaha där hade man inte så mkt val;D
Sen så åkte vi till marieberg och köpte lite stuff till hans nya lägenhet igen och sen vart de drive in på max :)
sen mat hos mormor, och sen så "kolla" vi film hos han, fast kan ju säga att vi somna ganska snabbt båda två xD
jag:va handla filmen om ? :o
han: dom skulle överleva :)
jag: gjorde dom de då ?
han: ja vet inte...
HAHA ;D
aja nyss har man käkat mackor och nu lyssnas de på musik :D
hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0