Nyyyår ;)

2010-12-31 - 15:32:47 → Allmänt

tiden tick-tick-tickar på, tänk hur fort dagarna går, sommar höst vinter & vår, SHIIT DÄR GICK ETT TILL ÅR!
vafan hur fort går tiden egentligen ? :o
hmm, ett gott skratt förlänger livet, men tiden går fort när man har roligt! , hur tänker man där ;)
Det här har verkligen vart mitt snabbaste år! ;) (undra hur de kan gå fort även om man bor mitt i ingenstans)
och ja o mamma ska snart flytta (fast till någontans här i frövi-,-), hon funderade på att flytta till dit vi bodde förut, men då va mitt svar ett suckande
- om vi ska bo mitt ut i ingentans!, kan vi väll iallafall bo i "centrum" av ingenstans inte bo, ingenstans i ingentans, ja menar hur känd kommer ja bli då ? ;)
fööööör, ja ska bli känd! :D , ja vetefan hur..
kan man bli känd genom att skrika halsen av sig om man hoppar ner från effeltornet och överleva?, hmm undra va ja ska skrika...
aja, whatever :)
nuuuu har ja precis kollat på några avsnitt av one tree hill, vilken kommer va min hobby i några veckor i guess :)
haha, jonte kom in och bah:
- kollar du på ett träd sten? :)
jag- whatafuck?..
HAHA, betyder one tree hill, ett träd sten ? xD
nu ska ja väll dra ner och kekkkkkaaaa och sen kommer nog papola, undra vad vi ska hitta på, kanske spela kinect, ja vem vet ;)
Gott nytt åååååååååååååååååååååååår! :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0