En timme kvar! :o :D

2010-12-04 - 23:27:51 → Allmänt

ja idag grattade några stycken mej :)
Papola!
min bror, och hans tjej
mormor
Lotta ( moster)
och min låtsas farmor & farfar :)
och lite mamma.
av Papola fick ja: godis ! :D , och typ present kort till harry potter från både papola och hanna ! :)
av Daniel och Elin fick jag: 5 st olika parfymer, och en ring :)
av mormor fick ja: 500 kr + bok
av Lotta fick ja: en tröja
av farmor & farfar: 1000 kr
ja är Super Nöjd!
nu taggar ja bara tills min riktiga födelsedag kommer = om en timme ! :D
då ska ja öppna ett till paket från mamma, undrar va de kan va :), resten av presenterna från henne får ja nog imorgon bitti :)
ah, kameran dog ju, så han inte ta så många bilder ! ;D, men de får bli en bild på tårtan, (gjord av móoaa)
tåååååååååååååååååååårtaa
( a heart of gold)
bild på ringen elin och daniel gav mej, bild hittad på google ;)
bild på parfymerna, bild hittad på google ;)
dom luktar asgott! :)
boken från mormor :)
verkar bra, även fast ja typ aldrig läser böcker ;)
godis från papola ! :D, asgott :)
Tack så mycket allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0