Do It Like A Dude!

2010-12-15 - 15:11:21 → Allmänt

Saker jag är glad över!
  • inga mer läxor för den här terminen! ;)
  • att ja ändå fick ett svagt G på fysiken (vilket jag absolut inte trodde)
  • att ja lyckades på G på matten :)
  • ja ska till stockholm på fredag
  • två ½ dagar kvar i skolan tror ja
  • julbord i skolan imorrn ( årets första)
Saker ja inte är så glad över!
  • Att ja inte orkar packa just nu
  • ja vet inte numret till min låtsas farmor o farfar
  • att ja har nettans och ellen autograf på min hand.. ;)
  • att ja typ somnar, även fast ja inte FÅR, måste packa !
  • att min mamma har gjort värsta listan till mej om saker ja skulle gö varje dag ända sen i måndags, inte börjat..
  • Att emma har en förjävlig musiksmak ibland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0